Effekten af målrettet undervisning i fransk
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Effekten af målrettet undervisning i fransk. / Löbl, Stephanie Kim.
I: Sprogforum, Nr. 61, 2015, s. 82-89.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Löbl, SK 2015, 'Effekten af målrettet undervisning i fransk', Sprogforum, nr. 61, s. 82-89.
APA
Löbl, S. K. (2015). Effekten af målrettet undervisning i fransk. Sprogforum, (61), 82-89.
Vancouver
Löbl SK. Effekten af målrettet undervisning i fransk. Sprogforum. 2015;(61):82-89.
Author
Bibtex
@article{3be4494984764cc4a5b96cf6bd8bd3cf,
title = "Effekten af m{\aa}lrettet undervisning i fransk",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Sprogtilegnelse, fransk, m{\aa}lrettet undervisning",
author = "L{\"o}bl, {Stephanie Kim}",
note = "Artikel, der beskriver kandidatspeciale afleveret 2014, KU.",
year = "2015",
language = "Dansk",
pages = "82--89",
journal = "Sprogforum",
issn = "0909-9328",
publisher = "Aarhus Universitetsforlag",
number = "61",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Effekten af målrettet undervisning i fransk
AU - Löbl, Stephanie Kim
N1 - Artikel, der beskriver kandidatspeciale afleveret 2014, KU.
PY - 2015
Y1 - 2015
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - Sprogtilegnelse
KW - fransk
KW - målrettet undervisning
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 82
EP - 89
JO - Sprogforum
JF - Sprogforum
SN - 0909-9328
IS - 61
ER -
ID: 152929241