19. februar 2020

Stillingsopslag: Militæranalytiker på Center for Militære Studier

Vil du udvikle dine kompetencer inden for de politiske og strategiske dele af dansk forsvars- og sikkerhedspolitik og samtidig styrke dine analytiske færdigheder, dine formidlingsevner og dit netværk på det forsvars- og sikkerhedspolitiske område?

Så søg denne 2-3-årige stilling som analytiker på Center for Militære Studier (CMS) ved Institut for Statskundskab, Københavns Universitet. Stillingen forudsætter indgående kendskab til Forsvaret, og kan derfor kun søges af fastansatte fra Forsvarsministeriets område. Igennem et skræddersyet udviklingsforløb lægger vi vægt på at bidrage til din videre karriereudvikling.

Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt eller efter aftale.

Ansøgningsfrist er den 15. marts 2020.

Læs mere og ansøg stillingen her.

Læs også mere om jobbet i Fagbladet Officerens interview med to nuværende militæranalytikere (s. 32-34).