21. januar 2019

Center for Militære Studier sender rammeaftale om levering af strategisk forskning og forskningsbaseret myndighedsbetjening knyttet til folkeretslige emner indenfor militære studier i udbud

Udbuddet udgør en del af en tillægsbevilling til Københavns Universitets Center for Militære Studier, som blev bevilliget af partierne bag forsvarsforliget 2018-23 for at styrke dansk forskning i folkeretslige emner og forskningsbaseret myndighedsbetjening.

Udbuddet består af en rammeaftale om levering af strategisk forskning og forskningsbaseret myndighedsbetjening knyttet til folkeretslige emner indenfor militære studier.

Tilbud skal afgives igennem EU's database for offentlige udbud (TED), og kan tilgås her.

Udbudsmaterialets forskellige dele kan også tilgås her: 1) Opgavebeskrivelse 2) Rammeaftale 3) Udbudsbetingelser

Frist for afgivelse er tilbud er fredag d. 15. marts 2019 kl. 12, og tilbud kan kun afgives elektronisk igennem TED.

For nærmere oplysninger kan vicecenterleder Kristian Søby Kristensen kontaktes på ksk@ifs.ku.dk eller +4528729017