16. oktober 2017

Seminar: Baltic Security and Hybrid Warfare

Tirsdag den 31. oktober sætter Center for Militære Studier fokus på sikkerheden i Baltikum med seminaret ”Baltic Security and Hybrid Warfare”.

Baltikum har været præget af usikkerhed siden den russiske annektering af Krim i 2014. Men hvordan udfordrer hybrid krigsførelse de baltiske landes sikkerhed i dag? Og hvilke potentielle muligheder findes der for at imødekomme truslerne fra hybrid krigsførelse?

Til at diskutere disse spørgsmål har Center for Militære Studier inviteret Eitvydas Bajarūnas, ambassadør ved det litauiske udenrigsministerium, og Gary Schaub, seniorforsker ved Center for Militære Studier.

Seminaret finder sted på Center for Sundhed og Samfund, tirsdag den 31. oktober, kl. 13.30-15.00. Du kan læse mere om seminaret og tilmelde dig her.