9. maj 2012

Afrapportering og opfølgning på Chicago-topmødet

Center for Militære Studier afholder opfølgning på Chicago-topmødet den 29. maj, kl. 12.00-13.30 for de studerende og eksperter, der deltog i arrangementet ”NATO Policy Director for en dag” den 5. marts 2012.

Her vil der være mulighed for at høre mere om hvordan topmødet forløb, om dets resultater og perspektiver for NATO og for Danmark, og om oplevelserne derfra.

Vinderen af rejsen til Chicago - Simon Groth – vil endvidere fortælle om sine oplevelser i forbindelse med topmødet.

Arrangementet afholdes på Center for Sundhed og Samfund på Øster Farimagsgade 5 i lokale 2.1.18, hvor Center for Militære Studier samtidig er vært for en let frokost.

Som annonceret blev der produceret et katalog af ideer på baggrund af vores drøftelser den 5. marts – i udkast har de inspireret forsvarsministeriets videre arbejde, og en endelig udgave kan findes her.